Friday 5 June 2020

Failimajandust revideerides leidsin mõned lastesalmid, mida pole veel jõudnud trükki pakkuda.
Autoriõigused kaitstud, vajadusel palun pöörduda pauleerik.rummo@gmail.com



MIKROFON MAKROFON

* * *
Oja ääres väikses majas
elab mul üks tuttav nõid.
Kui ma talle külla lähen,
küsib: mis sa mulle tõid?

Nõidadele külakosti
tassida – no ma ei tea.
Parem nõidugu kõik ise,
muu ju pole neile hea.

Nõid, nõid, nõiake,
siin on sul hundinuiake,
lemled, ubaleht ja osi –
võta need ja muudkui posi.

Nõiakene, nõid, nõid,
näita ette, mis sa võid.
Kas oled õige spetsialist
või muidu ärplev aktivist.


* * *
Tiiul on kannel ja Annel on viiul
ja Viiul on nootide riiul.

Veel paar tähtsat fakti –
naabritüdruk lööb takti
ja tema nõbu-nõoke
lõõritab laulda kui lõoke.

Kas saksofon, ksülofon, mikrofon, makrofon
ka on olemas? On-on-on-on!

Kui kutsuks kampa ka Vello –
tal on nii nunnu tšello.

Ei-ei! Ei taha, ei taha!
See mõte matke maha!
See Vello on muidu küll lahe sell,
aga meil on siin ikkagi naistekapell!


* * *
Oh pojuke pisike porikäi,
miks seisad nii kurvalt ja norguspäi?
Oh ema, oh isa, mu lugu on hull,
sest kummik mul mudasse kinni jäi.

Lugu on hull, lugu on hull,
kummik jäi mudasse kinni mul.

Nüüd olen ma siin ja kummik on seal
ja enam ei kohtu ma temaga eal.
Jah, enam ei kohtu ma temaga eal
elu lõputa välja peal!

No mis sa hing mõistad teha seal.


* * *
Kord riidu läksid Bitt ja Bait.
Bitt ütles: ole vahel vait,
su informatsioonivoost
kõik ajud lagunevad koost.

Bait ainult osatas: Bitt, Bitt,
sa pisikene kirbusitt,
mis teavet sul ka pakkuda,
sa võiksid panni lakkuda.

Siis astus tuppa Gigabait,
kes riiu ära keelas
ja tülitsejad, ah sa mait,
enda sisse neelas.

Kus on nüüd Bitt, kus on nüüd Bait?
Sellest vaikib meie sait.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------









No comments:

Post a Comment